Hátterünk

Cégünk 1991-es megalakulását a felmerülő igények indokolták, elsődleges profilunk ügyviteli software-ek fejlesztése volt. Tevékenységünk ügyfeleink igényei alapján hamar kiegészült alkatrész-beszállítással és számítógép-összeszereléssel is. Ez az időszak alapozta meg a cég - elsődlegesen középvállalati szintű - ügyfélkörét. Több ügyfelünk az évek során megerősödött, mely együtt járt számítástechnikai igényeik kiteljesedésével is.

Manapság minden területen - így az informatika világában is - egyre nő a hozzáadott érték jelentősége; csak az a cég maradhat versenyképes, amely nem kizárólag a kereskedelmi (eladási-értékesítési) tevékenységre koncentrál, ennél sokkal fontosabb szerepet töltenek be a szolgáltatások.

Fennmaradásunkat elsősorban annak köszönhetjük, hogy időben felismertük a piaci változásokat, így ma "megoldásszállítóként" teljes informatikai rendszerek, komplex informatikai megoldások szállításával igyekszünk ügyfeleink igényeinek megfelelni.

A komplexitás két dolgot jelent: időbeli komplexitást (az adott projektet az igény felmerülésétől kezdve a tervezésen és megvalósításon át az utólagos támogatásig végigkövetjük), valamint a funkciók sokaságát (software fejlesztés és értékesítés, hardware értékesítés és karbantartás, hálózat építés és rendszerkarbantartás, Internet, tanácsadás, stb.).

Ügyfeleinknek új informatikai igényeik felmerülésekor a különböző lehetséges megoldások közötti döntésük meghozatalához pontosan tudniuk kell, hogy mit fognak kapni pénzükért. Ismerniük kell a lehetséges megoldások költségvonzatát; egy-egy megoldás az adott pillanatban mibe kerül (mekkora beruházási költséggel jár) és a legvégén mibe fog kerülni (mik a fenntartási költségek).